Tuesday 20 February 2007

آخر بهمن

1- مشکلات جسمی و روحی احمد باطبی بالا گرفته و ظاهراً از زندان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده. در حالیکه پدر و وکیلش از وخامت حال احمد حرف می زنن، اما مسئولین زندان طبق روال معمول، از شرایط مساعدش صحبت می کنن!
2- باشگاه استقلال در حالی از جام باشگاه ها حذف شده که با گذشت سه روز، هنوز هم آقایون دارن دنبال مقصر می گردن و تو مصاحبه های مختلف، با ارائه آمار و اطلاعات متناقض، سعی در بی گناه نشون دادن خودشون دارن و اینها در حالیه که اصلاً معلوم نیست که اصولاً لیستی به کنفدراسیون ارسال شده یا اینکه حتی اون حرف های مبنی بر ارسال لیست در ساعت 10 صبح یا 4 بعد از ظهر شنبه 10 فوریه (بیست و یک بهمن) هم دروغه! حالا گیرم که راست باشه، خدا اینهمه روز و ماه رو از اینا گرفته بود که گذاشتن واسه 4 بعد از ظهر روز آخر؟ و اونم با استفاده از پست معمولی جمهوری اسلامی؟؟ یکی نبود به این آقایون دکتر و مهندس و وزیر و وکیل مجلس، تذکر بده مه آقایون مدیران نخبه، چیزایی مثل فکس و ای میل هم اختراع شده و تو دنیا داره استفاده می شه؟
3- ...از ذهنم پرید. نمی دونم می خواستم چی بنویسم! پس عجالتاً همینجوری واسه خالی نبودن عریضه، یک فقره "آخه جرا؟" ی جانانه تقدیمتون می کنم!

پ.ن. گفته میشه که محققین ایرانی، انسولین خوراکی رو با موفقیت آزمایش کردن. دیگه تا اطلاع ثانوی، راست و دروغش پای خودشون. اما امیدوارم این یکی دیگه مثل حکایت داروی درمان قطعی ایدز و مواردی از این دست نباشه. تعداد بیماران دیابتی تو کشور به شکل خطرناکی بالاست و این خبر -در صورت واقعی بودن- می تونه خبر خیلی خوبی براشون باشه.

اینم از بهمن 85

2 comments:

Anonymous said...

ماچه یعنی چه؟
:D
به ماده ربطی داره؟ بلد بودم قبلناها! یادش رفته!
;)

ماچه زرافه said...

راحیل جان، توضیح کامل من در مورد "ماچه زرافه" رو می تونی در پست هفتم ژانویه بخونی. ممنون از توجهت
:)