Sunday 4 March 2007

خسته

خسته ام، خسته. بدجوری هم! نمی دونم باز چه مرگمه، اما با این که مطلب واسه نوشتن زیاد دارم، با اینکه کلی کار رو هم تلنبار شده، با اینکه.....با وجود همه اینها، نمی تونم بنویسم.
اما فقط برای اینکه فراموش نشه:
بعد از اینکه تو بازی سایپا - پرسپولیس،‌ وقتی که پرسپولیس تا دقیقه نود، 2 بر یک عقب افتاده بود،‌ یه پنالتی بی مورد و مسخره براش گرفتن (که تازه معدنچی زد به تیر، و داور هم دستور تکرار داد تا هرجوری که هست،‌ پرسپولیس گل دوم رو بزنه)،‌ صدای دایی که در طول بازی هم،‌ شیث رضایی جلوی چشم داور بدجوری اذیتش کرده بود،‌ حسابی شاکی شد و هم از این قضیه گفت و هم موضوع گل کاملاً خطای استقلال به صباباطری رو مطرح کرد؛ که خب تابلو بود که محرومش می کنن! اما حالا جالبه که به بهانه حرکت دایی (که فیگور ضربه به صورت شیث رو گرفت،‌ اما به هیچ وجه، ضربه نزد)، اون رو بصورت نامحدود و تا اطلاع ثانوی (بخوانید تا زمان اطمینان از قهرمانی و نایب قهرمانی استقلال و پرسپولیس!) از همراهی سایپا محروم شد
مورد جالب دیگه هم باز در مورد مراسم نیم میلیارد تومنی "قهرمان قهرمانان" میشه. تو این مراسم، به هر کدوم از 13 نفر پایانی، 8 میلیون تومن دادن. و به دو نفر اصلی هم، نفری 25 میلیون اضافه دادن،‌ که میشه 33 میلیون تومن.
دقت کنین: 33 میلیون تومن. اونوقت به حسین رضازاده که با پهلوانی و جوانمردی!! از شرکت در مراسم انصراف داده بود و جا رو برای جوونترا باز کرده بود،‌چند داده باشن، خوبه؟ هیچی، 35 میلیون ناقابل!! یعنی دو میلیون بیشتر از قهرمان قهرمانان! دلیلش رو هم که خودت خوب می دونی. مگه نه؟
پ.ن. اسکناس 5000 تومنی هم که اومد. کی گفته ما تورم داریم؟
پ.ن.2. بلپط هواپیما رو می خوان سه برابر کنن!! فکرشو بکن! مثلاً یه بلیط رفت و برگشت تهران-مشهد با این هواپیماهای درپیت، که اولاً اصلاً معلوم نیست که پرواز می کنن یا نه؛ وحالا اگه بعد از "ان" ساعت تاخیر، پرواز کنه هم معلوم نیست دوباره زمین رو می بینی یا نه، میشه 190 هزار تومن!! طرف می خواد بعد از صد سال با خانوم و سه تا بچه بره زیارت، فقط باید یک میلیون تومن پول بلیط بده!! یعنی اِندِ کشورِ توپ داریما! کسایی هم که راجع به هواپیمایی هایی مثل آسیا ایر (که با کمتر از صد دلار، از کوالالامپور می برتت ونکوور)، حرف می زنن هم دروغگو و خالی بند و عامل استکبار جهانی هستن. شما باور نکنین

1 comment:

امین said...

جالب بود حال کردم