Saturday 17 February 2007

اسطوره های مدیریت

خب به سلامتی یه نمونه دیگه از کارهای محیر العقول "مدیران جوان" این مملکت هم به بار نشست. باشگاه استقلال به اون همه اهن و تلپ و "سازمان فوتبال" و "مربی هلندی" و "امیر خان" و "صمد آقا" و "نصف کابینه" و خلاصه یه عالم ادعا، با یکی دیگه از شاهکارهای مدیریتی (که تو این مملکت اصلاً چیز عجیب و کم سابقه ای نیست)، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد! حالا چرا؟ چون این مدیران سختکوش و با تجربه، نتونستن یه لیست 22 نفره بازیکنان رو سر موقع (یعنی تا 22 بهمن) آماده و به کنفدراسیون آسیا ارسال کنن!....حالا اینکه در آینده چه اتفاقاتی ممکنه بیفته و با پارتی بازی و ریش گرو گذاشتن و من بمیرم و تو بمیری (بالاخره آسیاست دیگه!)، استقلال بتونه بره به جام یا نه، هنوز مشخص نیست؛ اما در هر صورت، اتفاقات احتمالی بعدی، هیچ چیزی از ارزش کار این مدیران موفق کم نمیکنه! حقیقتاً باید بوسه زد بر دستان این مدیران لایق و زحمتکش و بی ادعا و کاربلد و باتجربه و مرده شور برده

2 comments:

Anonymous said...

خوبه منم حالا تو رو از پیوندام حذف کنم زرافه گردن دراز !!؟؟

Anonymous said...

چه دلیل بدی اوردی..مثلا من تو پیوندای اکبر منتجبی هم هستم..
و اونا هم می دونن من دیگه سیاسی و روزنامه نگاری نمی نویسم..
بهرحال..
من همیشه میخونم اینجا رو..
اختلاف سلیقه هم همه جا هست..اما کسی کسیو دور نمیندازه..