Sunday 19 November 2006

بابا خیلی باحالین!

دیگه حتما همتون از ماجرای پیش اومده تو دانشگاه یو.سی. ال.ای (دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس) خبر دارین. همون که یه دانشجوی ایرانی-امریکایی (که معلوم نیست تو چه شرایط روحی ای بوده)، در مقابل درخواست کارت دانشجوییش که از طرف انتظامات دانشگاه مطرح شده بوده،‌ مقاومت میکنه و به همین دلیل، پلیس لس آنجلس وارد کتابخونه میشه و با وارد کردن شوک الکتریکی به این دانشجو، دستگیرش می کنه و میبره بازجویی.

خوب هیچ شکی نیست که ورود پلیس به کتابخونه و چنین برخوردی با دانشجوها، هیچ توجیهی نداره. دولت و مجلس ایران هم بلافاصله به این قضیه واکنش نشون دادن و بیانیه صادر کردن و محکوم کردن و خلاصه از همین کارای همیشگی در جهت آشکارسازی و محکومیت سبعیت امریکای جهانخوار.

حالا ما کاری نداریم که این دانشجو، اصلا تبعه ایران هست یا دیگه الان از کل هویت ایرانی، فقط یک اسم رو یدک می کشه. کاری نداریم که پلیس، تا قبل از دستگیری و بازجویی، اصلا از هویت اون اطلاع نداشته (اصولاً دعوا سر همین بوده!!). بازهم کاری نداریم که این دفاعیه و بیانیه هایی که از طرف ایران صادر شدن، واقعا از سر دلسوزی واسه اون جوون بوده یا فقط یه ژست سیاسی برای ماهیگیری از آب گل آلود بوده!! ما فقط به عنوان یه زرافه گردن دراز، از یه مطلب هیچ رقم سر در نمیاریم، اونم این که مگه بچه های کوی دانشگاه، دانشجو و ایرانی و داخل محوطه دانشگاه نبودن؟ مگه این بچه های ستاره دار، ایرانی و دانشجو نیستند؟ مگه.........؟ پس آخه چرا؟؟

بابا خیلی باحالین بخدا...

تا بعد.........

No comments: